Va rugam sa cititi cu atentie Termenii si Conditiile de utilizare ale acestui website prezentate in continutul prezentului document.
Domeniul www.cafeneauanoastra.ro apartine Cafeneaua Noastra S.R.L. sediu social STR SF.LAZAR 30, județul Iaşi, (denumită în continuare Cafeneaua Noastră), RO 35102747
J22/1818/2015 denumit in continuare „Vanzator”/ „Cafeneaua Noastră”.
Prin accesarea, vizitarea, utilizarea sau cumpararea produselor prezentate pe site-ul www.cafeneauanoastra.ro, vizitatorul/Cumparatorul persoana juridica/persoana fizica (denumit in continuare „Cumparator”) isi exprima acordul fata de Termenii si Conditiile descrise mai jos (denumite in continuare „Contract”).
Compania Cafeneaua Noastra S.R.L , in calitate de autor/proprietar/administrator al website-ului www.cafeneauanoastra.ro isi rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment continutul acestui website, precum si Termenii si Conditiile de utilizare, fara niciun fel de notificare prealabila. Va rugam sa consultati periodic aceasta sectiune pentru a verifica termenii si conditiile pe care ati agreat sa le respectati.
DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA
Intreg continutul site-ului www.cafeneauanoastra.ro, incluzand dar nelimitandu-se la marci, logo-uri, reprezentari grafice stilizate, simboluri comerciale, imagini statice si/sau dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, clipuri video/audio etc. sunt proprietatea exclusiva a Companiei Cafeneaua Noastra S.R.L , acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect.
Vizitatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau alterarea, utilizarea, asocierea, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel oficial publicat de www.cafeneauanoastra.ro. Orice potentiala interventie realizata asupra continutului site-ului www.cafeneauanoastra.ro (inclusiv asupra produselor/materialelor regasite pe site) se va realiza numai cu acordul prealabil scris al Companiei Cafeneaua Noastra S.R.L.
Este interzisa orice utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul document sau prin intermediul oricarui alt document care insoteste prezentele Termeni si Conditii.
CUM CUMPAR?
Plasarea unei comenzi pe site-ul www.cafeneauanoastra.ro se poate realiza prin e-mail – office@cafeneauanoastra.ro si prin utilizarea mecanismului de plasare comanda on-line.
Achizitionarea produselor de pe site-ul www.cafeneauanoastra.ro se poate realiza de catre o persoana fizica sau o persoana juridica care detine sau nu un cont on-line pe site (optiunea „Comanda fara cont”, optiunea “Creeaza cont” si optiunea „Am cont pe cafeneauanoastra.ro”).
Mecanismul de plasare comanda on-line se deruleaza prin navigarea prin sectiunile de produse, folosind optional mecanismele de filtrare puse la dispozitie (• Categorie: noutati, jucarii, papusi, carti, imbracaminte etc., • Ordonare: cele mai noi, cele mai vizualizate etc.). Se va selecta produsul dorit, adaugandu-l in cos – „Adauga in cos”. Odata finalizat cosul de cumparaturi, vor fi solicitate datele necesare pentru finalizarea procesului de tranzactionare.
Finalizarea comenzii in vederea achizitionarii produselor dorite se va realiza prin completarea datelor necesare, respectiv informatii legate de intocmirea facturii (persoana fizica/persoana juridica), metoda de plata si adresa de livrare.
In situatia in care se achizitioneaza produse in calitate de persoana fizica, se vor completa campurile aferente, respectiv: Nume si prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, judet, localitate, adresa si metoda de plata: ramburs sau card bancar.
In situatia in care se achizitioneaza produse in calitate de persoana juridica, se vor completa campurile aferente, respectiv: denumirea societatii, adresa sediu social, CUI, numar inregistrare in Registrul Comertului, denumirea bancii, contul, date privind adresa de livrare: judet, localitate, adresa – strada, numar, bl., ap., etc., numar telefon, precum si informatii pentru efectuarea platii: ramburs sau prin card bancar.
In situatia in care se va plasa o comanda prin e-mail office@cafeneauanoastra.ro, se vor transmite urmatoarele date: nume si prenume, adresa de livrare, numar de telefon de contact, datele de facturare mentionate mai sus in functie de persoana care face comanda si produsele pe care doriti sa le comandati.
In functie de datele introduse (cantitate produse, adresa de livrare si modalitatea de plata) se va calcula costul final al transportului, cumparatorul fiind informat cu privire la cuantumul acestuia.
Inainte de finalizarea comenzii aveti posibilitatea sa adaugati informatii suplimentare la comanda prin campul de „Comentarii”.
Dupa plasarea comenzii veti primi un e-mail automat privind inregistrarea comenzii. In cazul in care comanda plasata nu contine toate informatiile veti fi contactat prin e-mail.
Pentru produsele care sunt disponibile in mai multe modele, culori, susceptibile a avea mai multe formate , trebuie specificat modelul, mesajul, personajul, culoarea dorita si alte cerinte solicitate. In cazul in care nu veti transmite toate detaliile necesare plasarii comenzii, va vom contacta prin e-mail, urmand ca in cazul in care nu vom primi un raspuns intr-un termen de 48 de ore de la solicitarea noastra, sa va livram produsele in oricare dintre modele/culorile disponibile in stoc.
Cafeneaua Noastra nu isi asuma raspunderea pentru eventualele erori de afisare aparute pe site, pentru elementele de grafica afisate pe site ce se dovedesc a fi eronate sau nu pot fi vizualizate precum nici pentru buna functionare a surselor externe de continut catre care se face trimitere in materialele prezentate pe site, nefiind in nici un fel implicata in gestionarea acestora.
MODALITATE DE PLATA
Plata comenzilor plasate prin accesarea site-ului www.cafeneauanoastra.ro se poate realiza ramburs sau prin card bancar.
Cum se efectueaza plata?
• Plata ramburs
Plata ramburs se face in numerar catre curierul care efectueaza livrarea coletului dumneavoastra. Valoarea de plata va fi cea afisata dupa finalizarea comenzii (compusa din costul produsului si taxa de transport), fara comisioane suplimentare.
• Card bancar
Plata prin transfer bancar se efectueaza selectand metoda de plata cu card. Dupa plasarea comenzii, clientul este redirectionat in platforma Netopia Mobil Pay, pentru introducerea datelor si finalizarea platii. Dupa primirea confirmarii de plata de la Netopia Mobil Pay, se va pregati coletul dumneavoastra cu produsele comandate, respectiv va fi preluata solicitarea referitoare la videoclipul comandat, urmand sa fie livrat fara alte comisioane suplimentare.
In cazul platilor online folosind cardul bancar, securitatea si validitatea autentificarii cardurilor va fi asigurata de procesatorul de plati electronice
PRETURILE SI INFORMATII DESPRE PRODUS
Preturile prezentate in cadrul magazinului online www.cafeneauanoastra.ro includ TVA (19% si 5%, in functie de produsul selectat).
Preturile nu includ cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica acest lucru pe pagina produsului, la momentul finalizarii comenzii sau dupa caz, in cadrul diverselor campanii limitate in timp organizate de Cafeneaua Noastra.
LIVRAREA COMENZILOR
Vanzatorul se obliga sa expedieze Cumparatorului produsele cuprinse in comanda acceptata in sistem de curierat door-to-door, la adresa de livrare de pe teritoriul Romaniei pusa la dispozitie, respectand termenele de livrare stabilite in momentul acceptarii comenzii. Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, termenul de livrare se va calcula de la momentul receptionarii in contul Companiei Cafeneaua Noastra S.R.L a platii integrale.
Livrarea produselor in sistem de curierat door-to-door se va realizare doar prin intermediul societatii de curierat Fan Curier SRL, DPD SRL.
Livrarea pentru produsele aflate in anumite promotii se va face conform informatiilor privind promotia respectiva, disponibile pe site-ul www.cafeneauanoastra.ro.
Vanzatorul va aplica tariful comunicat inainte de fiecare livrare, iar in cazul produselor aflate la promotie, in conformitate cu promotiile active pe site in momentul plasarii comenzii.
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata in momentul efectuarii livrarii acestora la adresa indicatasi a efectuarii integrale a platii aferente. Vanzatorul nu va autoriza curierul sa permita deschiderea coletului decat ulterior semnarii de primire si achitarii eventualei contravalori a acestuia.
In ceea ce priveste videoclipurile realizate ca urmare a comenzii Cumparatorului, dreptul de a utiliza opera va fi transmis cu titlu exclusiv catre Cumparator la momentul primirii comenzii pe suport electronic, strict pentru scopul prevazut in cadrul comenzii, iar Vanzatorul va interzice in mod particular orice reproducere, distribuire, import/export, inchiriere, imprumut si comunicare publica, directa sau indirecta a operei, prin orice mijloace, inclusiv prin punerea operei la dispozitia publicului, astfel incat sa poata fi accesata in orice loc si in orice moment ales, in mod individual, de catre public. Este interzisa de asemenea orice transmitere ulterioara a operei, indiferent de suport sau modalitate precum si realizarea de opere derivate. Orice licentiere sau cesionare a drepturilor asupra operei este in egala masura strict interzisa, Cumparatorul urmand a raspunde pentru orice prejudicii cauzate ca urmare a incalcarii mentiunilor de mai sus.
Termen de livrare
Livrarea se face in termen de 2-4 zile lucratoare oriunde in tara din momentul confirmarii comenzii. O comanda expediata catre client intr-o zi de vineri de catre Vanzator se va livra Cumparatorului incepand cu urmatoarea zi lucratoare .
La solicitarea Cumparatorului, firma de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza va putea efectua livrarea in cursul zilelor de sambata.
In cazurile in care Cumparatorul nu este gasit la adresa de livrare mentionata, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va contacta Cumparatorul pentru a conveni detaliile unei noi livrari. In cazul in care curierul nu reuseste sa ia legatura cu destinatarul coletului din 2 (doua) incercari, coletul va ajunge in cel mai apropiat depozit Fan Curier/DPD. Destinatarul poate ridica coletul in urmatoarele 5 (cinci) zile direct de la depozitul Fan Curier/ DPD.
Comenzile care vizeaza realizarea de continut media cu personajele Cafeneaua Noastra vor fi livrate in termen de 5 zile lucratoare de la momentul confirmarii prin intermediul telefonului a tuturor detaliilor legate de continutul comenzii (personaj selectat, numele copilului, pasiuni etc.). Acestea vor fi livrate exclusiv prin intermediul e-mail-ului indicat de Cumparator si/sau prin intermediul unei platforme care poate asigura trimiterea si primirea continutului (de exemplu WhatsApp).
Costurile livrarii
Costul livrarii depinde de anumiti factori, respectiv: greutatea coletului si destinatie (in Mun. Bucuresti sau in tara). Costul livrarii este diferit de costul standard in functie de numarul de kilometri exterior (in cazul in care adresa de livrare este la peste 10 km de cea mai apropiata localitate in care firma de curierat are punct de lucru). Costul de transport se va regasi in factura si va fi afisat la momentul finalizarii comenzii plasate pe www.cafeneauanoastra.ro.Nici un alt comision nu va fi solicitat la momentul livrarii de catre curier.
VERIFICARE STATUS COMANDA
O comanda ce este finalizata si se afla la curier va avea atribuit un numar de AWB (nota de transport) care poate fi urmarit pe site-ul Fan Curier (https://www.fancurier.ro/).
Statusul unei comenzi in curs de procesare se poate verifica pe e-mail la office@cafeneauanoastra.ro, dar si telefonic la numarul de telefon 0742090396, de luni pana vineri in intervalul 09.00 – 17.00.
RETURNAREA PRODUSELOR
DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT:
» Cumparatorul persoana fizica are posibilitatea de a se retrage din prezentul raport contractual in termen de 14 zile de la data livrarii produselor achzitionate de pe site-ul www.cafeneauanoastra.ro fara a justifica decizia de retragere, suportand costurile pentru returnarea produsului.
Cumparatorul informeaza Cafeneaua Noastracu privire la decizia de retragere prin transmiterea unui e-mail la adresa de e-mail office@cafeneauanoastra.ro sau prin completarea si transmiterea la sediul Cafeneaua Noastra a urmatorului formular:
Prezentul formular se trimite inapoi completat doar daca doriti sa va retrageti din contract.
Catre: Cafeneaua Noastra S.R.L
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vanzarea urmatoarelor produse:
Primite la data:
Numele consumatorului:
Adresa consumatorului:
Semnătura consumatorului:
Data:
Consumatorul returneaza produsul pentru care si-a exercitat dreptul de retragere in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la momentul la care a informat Cafeneaua Noastra despre decizia de retragere, in aceeasi stare in care a fost livrat (impreuna cu toate accesoriile, documentele ce au insotit produsul si daca este posibil, in ambalajul original). Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Rambursarea contravalorii produsului de catre Vanzator se va face in cel mult 14 zile de la data la care este comunicata decizia de retragere. Daca termenul se implineste fara a exista dovada returnarii produselor de catre Cumparator in termen de 14 zile calendaristice de la comunicarea deciziei de retragere, se va putea solicita dovada ca produsul/produsele au fost trimise catre Cafeneaua Noastra.
Daca produsele sunt returnate intr-o stare care nu mai permite revanzarea, Cafeneaua Noastra isi rezerva dreptul de a solicita o diminuare a valorii produsului pentru readucerea in stadiul initial (daca acest fapt este fezabil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produselor resigilate.
In situatia particulara a comenzilor ce vizeaza videoclipurile personalizate cu personajele Cafeneaua Noastra, Cumparatorul accepta in mod expres ca, in virtutea continutului digital al acestor creatii concepute in mod special pentru Cumparator si care nu este furnizat pe suport material, nu exista dreptul de retragere si, pe cale de consecinta, renunta la acest drept.
» Cumparatorul persoana juridica nu are drept de retragere, acesta fiind recunoscut exclusiv cumparatorilor care au calitatea de consumatori.
NECONFORMITATEA PRODUSELOR:
Cumparatorul poate solicita returnarea produselor achizitionate prin intermediul site-ului www.cafeneauanoastra.ro in urmatoarele situatii in cazul in care constata neconformitatea (defectiunea) produsului achizitionat.
In acest caz, cumparatorul solicita returnarea produsului in vederea reparararii sau inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc/nu se mai fabrica, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune instiintarea Vanzatorului inaintea trimiterii produsului, printr-un mesaj care sa descrie cauza returului, trimis la adresa de e-mail office@cafeneauanoastra.ro.
In toate cazurile, Cumparatorul trebuie sa anunte Vanzatorul in scris, despre orice defectiune sau functionare necorespunzatoare in maxim 48 ore de la constatare, la adresa email office@cafeneauanoastra.ro, oferind informatii despre neconformitatea acestuia.
Cumparatorul are la dispozitie 3 (trei) zile lucratoare calculate de la data identificarii neconformitatii pentru a returna produsul. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.
Produsele vor fi returnate in starea in care au fost primite, insotite de toate accesoriile si documentele primite la livrarea produselor.
Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor cauzate de consumator. Dupa verificarea produsului a carui neconformitate se invoca, vanzatorul are urmatoarele optiuni: fie constata neconformitatea din culpa sa si restituie cumparatorului pretul achitat impreuna cu sumele aferente transportului, daca este cazul; fie constata neconformitatea cauzata de actiunea consumatorului, caz in care poate refuza restituirea sumei achitate de consumator. In anumite situatii in care neconformitatea este cauzata de consumator, Cafeneaua Noastra poate opta sa retina doar suma aferenta diminuarii de valoare a produsului.
Clauzele de mai sus se aplica si in cazul in care produsele nu sunt conforme cu specificatiile de pe site.
In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, cumparatorul semnaleaza incidentul Vanzatorului in maxim 24 de ore in vederea solutionarii rapide. Daca produsul nu mai este pe stoc, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.
In cazul produselor ce vizeaza continutul digital (videoclipurile), Cumparatorul trebuie sa anunte de indata, dar nu mai tarziu de 24 de ore de la primirea continutului, orice defectiune a continutului primit care poate viza aspecte precum: claritatea slaba a imaginilor sau claritatea slaba a sunetului (pentru raportare, va fi avuta in vedere claritatea medie utilizata in domeniu) sau eventuale inadvertente legate de elementele de personalizare ce au fost convenite in prealabil de catre ambele parti. In orice caz, orice eventuale asemenea obiectiuni trebuie sa se raporteze la calitatea videoclipului trimis pe adresa de e-mail a Cumparatorului. In situatia in care nu a fost furnizata o adresa de e-mail, Cumparatorul isi asuma existenta oricaror eventuale elemente mentionate mai sus (cu exceptia celor legate de elementele de personalizare) care pot aparea ca urmare a transmiterii acestuia prin intermediul altor platforme (de exemplu WhatsApp).
GARANTIA ACORDATA PRODUSELOR
Produsele comercializate prin intermediul site-ului www.cafeneauanoastra.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare (Legea nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora) si politicilor comerciale ale producatorilor.
Termenul de garantie privind conformitatea produselor achizitionate prin intermediul www.cafeneauanoastra.ro este de 3 zile, calculat de la momentul livrarii acestuia.
Produsele sunt noi, in ambalajele originale, iar Cumparatorul poarta intreaga raspundere in ceea ce priveste utilizarea corespunzatoare a acestora.
In cazul aparitiei lipsei conformitatii produselor achizitionare prin intermediul www.cafeneauanoastra.ro, Cumparatorul are dreptul de a solicita Vanzatorului masurile reparatorii prevazute mai sus (neconformitatea produselor). Cumparatorul, in cazul unei solicitari privitoare la garantie, este obligat sa sesizeze in prealabil Vanzatorul in scris la adresa email office@cafeneauanoastra.ro.
Dupa sesizarea defectiunii prin intermediul adresei de email mai sus mentionate, Cumparatorul poate proceda, dupa primirea confirmarii privind posibilitatea de primire a produsului in cauza, la expedierea produsului catre Vanzator impreuna cu toate accesoriile sale si documentele aferente.
PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
Prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal, in calitate de client al COMPANIEI Cafeneaua Noastra S.R.L , se realizeaza in conformitate cu dispozitiile legale privind protectia datelor cu caracter personal aplicabile. Pentru o informare completa asupra activitatii de prelucrare a datelor cu caracter personal realizata de catre subscrisa, in calitate de Operator de date, va invitam sa consultati sectiunea „Confidentialitate si protectia datelor”. (accesand urmatorul link: https://cafeneauanoastra.ro/politica-de-confidentialitate/). Datele cu caracter personal prelucrate prin intermediului magazinului on-line sunt urmatoarele: numele si prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon, date privind adresa de facturare si de livrare (judet, localitate, strada, numar, bloc, apartament), precum si orice alte date oferite voluntar prin sectiunea „Comentarii”.
Prelucrarea nu poate fi extinsa la alte scopuri, cu exceptia cazului in care partile convin in mod expres sau exista o obligatie legala care da dreptul oricarei parti sa prelucreze datele.
Cafeneaua Noastra se obliga sa preintampine incidente precum distrugerea, folosirea inadecvata, accesul neautorizat, dezvaluirea sau alterarea datelor cu caracter personal.
RECLAMATII
In cazul in care exista intrebari, comentarii, feedback, idei sau sugestii in legatura cu produsele achizitionate prin intermediul site-ului www.cafeneauanoastra.ro acestea se pot transmite prin e-mail la urmatoarele adrese: contact@cafeneauanoastra.ro sau office@cafeneauanoastra.ro, urmand a primi un raspuns (in cazul in Vanzatorul apreciaza ca se impune), intr-un interval de timp rezonabil.
FORTA MAJORA. LITIGII
Niciuna dintre partile contractante nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
Prezentul Contract este supus legii romane si se considera incheiat in Romania.
Eventualele litigii aparute intre Cumparator si Vanzator vor fi rezolvate pe cale amiabila, iar in cazul in care nu se ajunge la un acord pe aceasta cale se va apela la instrumentele prevazute de legislatia aplicabila.